قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه » اخبار واقعیت افزوده » همکاری اپل و پیکسار برای واقعیت افزوده واقعی‌تر

همکاری اپل و پیکسار برای واقعیت افزوده واقعی‌تر

اپل و پیکسار همکاری خودشان را بعد از گذشتن سال‌ها از مرگ استیو جایز دوباره شروع کردند، اما این بار برای تحقق رؤیای واقعیت افزوده واقعی‌تر همانند انیمیشن.
به یاد استیو جابز، اپل دوباره با پیکسار همکاری خودش را شروع خواهد کرد. سخنگوی اپل امروز در WWDC 2018 اعلام کرد که در راستای بهبود واقعیت افزوده خود، با شرکت انیمیشن‌سازی برتر امریکا، پیکسار که روزی استیو جابز مالک آن بود، همکاری خواهد کرد.
سخنگوی ارشد نرم‌افزاری اپل، کریگ فدریگی گفت:
ما امروز در اپل تلاش می‌کنیم که واقعیت افزوده را هر چه بیشتر واقعی‌تر نشان دهیم و برای نمایش واقعی‌تر این فناوری مجازی، به کمک شرکت بزرگ انیمیشن‌سازی پیکسار بر روی جزئیات سه‌بعدی واقعیت‌های افزوده کار خواهیم کرد.
با همکاری اپل و پیکسار، پسوند جدید برای فایل‌های واقعیت افزوده ایجاد خواهد شد، این پسوند «USDZ» است. این فرمت به کاربران اجازه خواهد داد که انیمیشن و ساخته‌های خود را در واقعیت افزوده با دیگران به اشتراک بگذارند. این پسوند، متعلق به فایلی خواهد بود که کدهای دستوری پیچیده واقعیت افزوده را در بر دارد. این فایل که سابق بر این، قابل‌ انتقال نبود، اکنون به راحتی می‌تواند بین دو گوشی جابجا شود. تا کاربران هر دو گوشی بتوانند تجربه‌ای یکسان و مشترک داشته باشند. نکته جالب دیگر امکان ویرایش کردن این فایل‌ها توسط نرم‌افزار ویرایش ویدیو خواهد بود.
منبع: پلازا مگ

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: آقای کریمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125522684
آدرس سایت: www.armanrasekhtejarat.ir

مطلب پیشنهادی

هدست واقعیت افزوده DreamGlass با قابلیت اتصال به پی سی و موبایل معرفی شد

با نگاهی به لیست تولیدکنندگان دیوایس های واقعیت افزوده و محصولاتی که در دست توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *