قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه » اخبار واقعیت افزوده » هدست واقعیت افزوده DreamGlass با قابلیت اتصال به پی سی و موبایل معرفی شد

هدست واقعیت افزوده DreamGlass با قابلیت اتصال به پی سی و موبایل معرفی شد

با نگاهی به لیست تولیدکنندگان دیوایس های واقعیت افزوده و محصولاتی که در دست توسعه دارند، احتمالاً بیراهه نیست اگر بگوییم هدست واقعیت افزوده DreamGlass کمپانی DreamWorld رویایی است که به حقیقت پیوسته؛ هدستی که قرار است مقرون به صرفه ترین هدست واقعیت افزوده موجود در بازار باشد، حداقل آنطور که سازندگانش وعده داده اند. اما DreamGlass چیزی بیشتر از یک هدست ارزان قیمت است و قابلیت هایی ارائه می دهد که معدود هدستی قادر به ارائه آنهاست؛ مانند سازگاری همزمان با پی سی و اسمارت فون و تشخیص ژست های حرکتی.

تمام جزییاتی که DreamWorld در لیست مشخصات هدست خود آورده باعث می شود که با خود فکر کنیم این محصول خیلی بهتر از آن است که واقعی باشد. هدست DreamGlass به نمایشگری ۲٫۵K با میدان دید ۹۰ درجه مجهز شده و قادر به پایش حرکات سر با آزادی عمل سه درجه ای است. اما مهم تر از همه این ها، قابلیت تشخیص ژست های دست است که گذشته از مجیک لیپ و لیپ موشن، شرکت های بسیار معدودی جرئت این را داشته اند که به سراغش بروند.

هدست واقعیت افزوده DreamGlass

اما این تمام ماجرا نیست. سازگاری DreamGlass با پی سی و اسمارت فون قابلیتی است که هیچوقت مشابه اش را نشنیده ایم. این هدست از کابل یو اس بی برای اتصال با دیوایس ها بهره می گیرد و برای ارائه تجربه واقعیت افزوده، بر موتور بازی سازی Unity 3D متکی است. هنگام استفاده از اسمارت فون، DreamGlass به نمایشگری خارجی برای دیوایس موبایل تبدیل شده و از نمایشگر خود موبایل به عنوان اینپوت استفاده می کند.

هنوز به بهترین بخش ماجرا نرسیده ایم. تمام این قابلیت ها با قیمت بسیار معقول ۴۰۰ دلار ارائه می شوند که به راحتی تا یک سوم از دیگر هدست های واقعیت مجازی در دسترس کمتر است؛ البته با این فرض که سایر هدست ها اصلاً در اختیار عموم قرار گرفته باشند و مردم هم قادر به پرداخت هزینه های کلان شان باشند. هدست DreamGlass قرار است طی ماه جاری میلادی از راه برسد و باید دید که می تواند وعده های هیجان انگیز سازندگانش را محقق کند یا خیر.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: آقای کریمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125522684
آدرس سایت: www.armanrasekhtejarat.ir

مطلب پیشنهادی

واقعیت افروده معماری

پازل عینک واقعیت افزوده اپل در حال تکمیل است

به تازگی پتنتی از اپل در فضای مجازی انتشار یافته که یک سامانه ردیابی چشم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *