قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه » اپلیکیشن واقعیت افزوده » تکنولوژی اپلیکیشن واقعیت افزوده

تکنولوژی اپلیکیشن واقعیت افزوده

واقعیت افزوده به موضوعی داغ در دنیای دیجیتال تبدیل شده و به سختی می توانید کسی را پیدا کنید که پس از رونق بازی Pokemon Go با کاربرد این تکنولوژی در زندگی روزمره آشنا نشده باشد. با اینکه افراد بسیاری بر این باورند که تکنولوژی واقعیت افزوده فقط برای سرگرمی است اما در حقیقت این تکنولوژی در تمامی زمینه ها از جمله بهداشت و درمان، تجارت الکترونیک، معماری و بسیاری از صنایع دیگر کاربرد دارد.

اپلیکیشن واقعیت افزوده
اپلیکیشن واقعیت افزوده

پتانسیل اپلیکیشن تکنولوژی واقعیت افزوده

واقعیت افزوده پتانسیل زیادی برای رشد داشته و هم اکنون برند های زیادی از این تکنولوژی برای ارائه کسب و کار خود استفاده می کنند. کمپانی های از واقعیت افزوده برای نمایش محصولات خود، تبلیغات بصری و ارائه اطلاعات محصولات خود استفاده می کنند. مشتری هرچه ارتباط بیشتر و بهتری با محصول برقرار کند احتمال خرید آن بیشتر بوده و این امری ثابت شده است.در حال حاضر دو نوع نرم افزار واقعیت افزوده وجود دارد و شما باید بین این دو یکی را انتخاب کنید. نوع اول نرم افزار های مبتنی بر نشانگر ها هستند. آن ها بر اساس اصول تشخیص تصویری عمل کرده و از نشانگر های سیاه و سفید به عنوان محرکی برای نمایش محتوای واقعیت افزوده خود استفاده می کنند. بدین منظور باید دوربین را در موقعیت نشانگر ها تنظیم کرده تا دستگاه آن را شناسایی کند. نرم افزار اطلاعات را منطبق بر این نشانگر ها تجزیه و تحلیل کرده و همپوشانی آن ها باعث پدیدار شدن تصویر واقعیت افزوده می شود.
نوع دوم آن ها نرم افزار های مبتنی بر مکان است که به کمک یک جی پی اس یا شتاب سنج یا قطب نمای دیجیتالی عمل می کند. این نرم افزار ها محتوای واقعیت افزوده خود را بر مبنای مکان های واقعی جابجا می کنند. از معروف ترین آن ها می توان به بازی Pokemon Go اشاره کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: آقای کریمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125522684
آدرس سایت: www.armanrasekhtejarat.ir

مطلب پیشنهادی

اپلیکیشن واقعیت افزوده بیابان مشهد

ایجاد تکنولوژی اپلیکیشن واقعیت افزوده بیابان مشهد

ایجاد تکنولوژی اپلیکیشن واقعیت افزوده بیابان مشهد، بهترین زمینه را برای ساخت پروژه های شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *