قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه » اپلیکیشن واقعیت افزوده » برنامه‌ریزی جالب‌ترین اپلیکیشن واقعیت افزوده ال جی تهران

برنامه‌ریزی جالب‌ترین اپلیکیشن واقعیت افزوده ال جی تهران

با گسترش روزافزون تکنولوژی در کنار تنوع در محصولات برند ال جی، برنامه‌ریزی جالب‌ترین اپلیکیشن واقعیت افزوده ال جی تهران یک مسیر نوعی برای رفع ابهامات و نیازهای مشتریان این برند می‌باشد. به دلیل گستردگی محصولات ال جی در بخش‌های لوازم آشپزخانه، صوتی و تصویری، وسایل دیجیتال و گوشی‌های تلفن همراه، این نیاز حس شد تا با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده مشتریان را در هر یک از این شاخه محصولات راهنمایی کرده و قبل از تصمیم‌گیری به خرید، اطلاعات کافی و مفیدی در مورد هر یک از محصولات در اختیار آنها قرار دهند.

اپلیکیشن واقعیت افزوده ال جی
اپلیکیشن واقعیت افزوده ال جی

اپلیکیشن واقعیت افزوده ال جی

در واقع از ویژگی‌های مهم در خرید لوازم خانگی و محصولات دیجیتال علاوه بر اطلاع از کیفیت و مشخصات ظاهری، نیاز است از نحوه عملکرد، ظرفیت و کارایی محصول اطلاع داشته باشیم، بنابراین با برنامه‌ریزی جالب‌ترین اپلیکیشن واقعیت افزوده ال جی تهران می‌توان به این مهم دست یافت. در بخش لوازم خانگی با استفاده از المان‌های مجازی در کنار ارائه اطلاعات در زمینه مشخصات فنی، برچسب انرژی و سایر مشخصات موجود در کاتالوگ محصول، این اجازه را به مشتری می‌دهد که محصول را در جای مورد نظر خود در منزل به صورت مجازی قرار دهد و به راحتی رنگ و مدل محصول را با توجه به مشخصات محیطی انتخاب نماید. بدین صورت در هزینه و زمان خود صرفه‌جویی نماید.

واقعیت افزوده ال جی تهران

در بخش محصولات دیجیتال و گوشی‌های تلفن همراه نیز با استفاده از اپلیکیشن واقعیت افزوده ال جی تهران می‌توان محصول خود را با توجه به علایق و محدودیت‌های خود انتخاب نمود.
بنابراین با برنامه‌ریزی جالب‌ترین اپلیکیشن واقعیت افزوده ال جی تهران به راحتی می‌توان چیدمان منزل خود را با محصولات برند ال جی به بهترین شکل به انجام رساند تا در وقت و هزینه صرفه‌جویی گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: آقای کریمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125522684
آدرس سایت: www.armanrasekhtejarat.ir

مطلب پیشنهادی

اپلیکیشن واقعیت افزوده بیابان مشهد

ایجاد تکنولوژی اپلیکیشن واقعیت افزوده بیابان مشهد

ایجاد تکنولوژی اپلیکیشن واقعیت افزوده بیابان مشهد، بهترین زمینه را برای ساخت پروژه های شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *