قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه » پروژه واقعیت افزوده » فروش سیستم پروژه واقعیت افزوده ایران خودرو قم

فروش سیستم پروژه واقعیت افزوده ایران خودرو قم

با پیشرفت روزافزون در خودروسازی و بازاریابی خودرو فروش سیستم پروژه واقعیت افزوده ایران خودرو قم یک گام مؤثر در این زمینه می‌باشد. استفاده از فناوری فروش واقعیت افزوده در بخش‌های مختلف صنعت خودرو این امکان را فراهم می‌کند تا مشتریان و کاربران در هر بخش به صورت ملموس اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایند. از بخش‌هایی که می‌توان در سیستم پروژه واقعیت افزوده ایران خودرو قم به آن اشاره کرد: بخش کاتالوگ محصولات و معرفی محصولات جدید، فروش، خدمات پس از فروش و حتی در تعمیرگاه‌های خودور نیز کاربرد دارد.

واقعیت افزوده خودرو
واقعیت افزوده خودرو

کاتالوگ سیستم پروژه واقعیت افزوده خودرو

فروش سیستم پروژه واقعیت افزوده ایران خودرو قم در بخش معرفی محصولات جدید و کاتالوگ آنها به کاربر این اجازه را می‌دهد با استفاده از امکانات سمعی و بصری پیشرفته علاوه بر مشاهده زوایای مختلف داخلی و خارجی خودروها، اطلاعات مفید و فنی مناسبی در مورد هر یک از اجزای خودرو را کسب نماید. در بخش خدمات پس از فروش به جای استفاده از دفترچه‌های راهنمای سنتی از المان‌های مجازی جهت ارائه خدمات سرویس و نگهداری خودرو و مطالب آموزشی در این زمینه را در اختیار قرار می‌دهد. در واقع کاربران می‌توانند به شناخت بهتر محصولات دست یابند بدون اینکه نیازی به دریافت توضیحات اضافی از فروشنده باشند.

واقعیت افزوده قم

با پیشرفت واقعیت افزوده قم تعمیرات خودرو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. تکنسین‌های خدمات پس از فروش و تعمیر با در اختیار داشتن این سیستم به راحتی می‌توانند عیوب موجود در خودرو را ردیابی کرده و با راهنمایی‌هایی که این سیستم به صورت بصری ارائه می‌دهد در زمان کمتری به صورت گام به گام این عیوب را مرتفع سازند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: آقای کریمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125522684
آدرس سایت: www.armanrasekhtejarat.ir

مطلب پیشنهادی

صنعت واقعیت افزوده

اجرا صنعت پروژه واقعیت افزوده روزنامه اصفهان

اگر در حین روزنامه خواندن وارد دنیای مجازی میشدید چه میشد؟ اجرا صنعت پروژه واقعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *