قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه » واقعیت افزوده پزشکی » ایجاد کاربردی اپلیکیشن واقعیت افزوده پزشکی

ایجاد کاربردی اپلیکیشن واقعیت افزوده پزشکی

برای ایجاد کاربردی اپلیکیشن واقعیت افزوده پزشکی، اطلاعات کاملی در زمینه پزشکی نیاز است.

یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن ها، اپلیکیشن واقعیت افزوده پزشکی می باشد. ایجاد کاربردی اپلیکیشن واقعیت افزوده پزشکی، در علم پزشکی در زمینه آموزش و خصوصا درمان بسیار حائز اهمیت می باشد. اپلیکیشن واقعیت افزوده پزشکی در خصوص درمان و اطلاعات دارویی بسیار قوی عمل کرده است، دیگر نیازی به خواندن بروشورهای خسته کننده دارو ها نیست تا بفهمیم چه مکانیزمی در بدن ما دارند، با این اپلیکیشن ها به صورت مجازی یم توان عملکرد دارو را در بدن دید و از مکانیزم اثر و عوارض آن اطلاع پیدا کرد.

این اپلیکیشن ها هم چنین در زمینه های آموزشی هم فعالیت دارند، پزشکان و پرستاران و دانشجویان برای آموزش و هم چنین برای دسترسی به اطلاعات پزشکی و دارویی این اپلیکیشن ها را که با فناوری واقعیت افزوده طراحی شده اند مورد استفاده قرار می دهند.

واقعیت افزوده پزشکی
واقعیت افزوده پزشکی

دستگاه پزشکی بر پایه واقعیت افزوده

دستگاه های پزشکی نیز بر پایه ی واقعیت افزوده در بازار موجود هستند که بسیار مورد توجه قرار گرفته اند، مثلا برای پرستاران در آزمایشگاه ها یا بیمارستانها دستگاههایی بر پایه ی این فناوری موجود می باشد که به راحتی رگ های بدن را نشان می دهد تا هم بیمار اذیت نشود و هم وقت پرستاران گرفته نشود، و یا در اتاق های عمل هم برای جراحی ها دستگاهها و عینک های مخصوصی طراحی شده اند که احتمال خطا را بسیار پایین میاورند و ریسک عمل را کم می کنند.

پزشکانِ بسیاری در حال حاضر از تکنولوژی واقعیت افزوده استفاده می کنند و اپلیکیشن های واقعیت افزوده پزشکی بسیار مورد توجه جامعه پزشکی قرار گرفته است.

واقعیت افزوده می تواند نمایی سه بعدی و بسیار واقعی را در فضای پیرامون ما نشان دهد، به راحتی می توان با جزئیات و عناصری که به تصاویر واقعیت افزوده اضافه می شوند تعامل داشت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: آقای کریمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125522684
آدرس سایت: www.armanrasekhtejarat.ir

مطلب پیشنهادی

واقعیت افزوده پزشکی

چاپ جالب ترین کارت ویزیت واقعیت افزوده پزشکی تهران

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همشهریان عزیز تهرانی و هم وطنان عزیز ساکن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *