قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه » پروژه واقعیت افزوده » اجرا صنعت پروژه واقعیت افزوده روزنامه اصفهان

اجرا صنعت پروژه واقعیت افزوده روزنامه اصفهان

اگر در حین روزنامه خواندن وارد دنیای مجازی میشدید چه میشد؟ اجرا صنعت پروژه واقعیت افزوده روزنامه اصفهان قصد دارد تا این رویا را عملی کند. اما چگونه؟

امروزه روزنامه هایی که خاصیت دیجیتالی دارند و اصطلاحا سه بعدی میشوند طرف داران زیادی پیدا کرده است. این روزنامه ها در حالت عادی مانند تمام انواع مشابه خود هستند. اما همین که عینک واقعیت افزوده خود را میزنید و یا دوربین گوشی تان را روی آن ها می گیرید شاهد همان اخبار ولی در حالت یه بعدی خواهید بود. این همان چیزی است که اجرا صنعت پروژه واقعیت افزوده روزنامه اصفهان بخوبی از پس انجام آن بر آمده است.

واقعیت افزوده روزنامه
واقعیت افزوده روزنامه

حس جالب کار کردن با واقعیت افزوده در کف دست شما

شاید در کلیپ هایی که اخیرا منتشر میشود، و افرادی را نشان می دهد که دست بندی به دست شان بسته اند و بدون این که گوشی را از جیب شان بیرون بیاورند دکمه دست بند را میزنند و تمام. صفحه نمایش گوشی را در قسمت ساعد یا کف دست شان میبینند. آیا کار خارق العاده ای صورت گرفته است؟ نه. فقط از واقعیت افزوده استفاده میکنند. چیزی که این روز ها استفاده از آن رو به فزونی رفته است و ما یعنی اجرا صنعت پروژه واقعیت افزوده روزنامه اصفهان آن را بخوبی اجرا میکنیم.

بیایید پا را از این هم فرا تر بگذاریم و روزنامه هایی را تولید و تکثیر کنیم که با لمس مثلا گوشه ای از آن ها به حالت سه بعدی تبدیل میشوند. چه اتفاقی خواهد افتاد؟ محشر است. اجرا صنعت پروژه واقعیت افزوده روزنامه اصفهان در صورت تمایل شما میتواند روزنامه هایی با همین تفاسیر تولید کند. صفحه کاغذی را تصور کنید که روی آن شکلی ترسیم شده و به محض گرفتن دوربین گوشی تان روی آن با اشکال زنده تر و خارق العاده تری مواجه خواهید شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: آقای کریمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125522684
آدرس سایت: www.armanrasekhtejarat.ir

مطلب پیشنهادی

پروژه واقعیت افزوده پزشکی

اجرا سیستم پروژه واقعیت افزوده پزشکی تهران

در سال گذشته و بویژه امسال اجرا سیستم پروژه واقعیت افزوده پزشکی تهران مخاطبان بسیار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *