قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه » کاتالوگ واقعیت افزوده » خدمات کاتالوگ واقعیت افزوده صنعتی مشهد

خدمات کاتالوگ واقعیت افزوده صنعتی مشهد

خدمات کاتالوگ واقعیت افزوده صنعتی مشهد به صاحبان صنایع کمک می کند تا شمار مشتریان خود را فزونی داده و از دنیای دیجیتال برای ارتقاء موقعیت خود استفاده کنند. کاتالوگ واقعیت افزوده دستاوردی مدرن در بستر فضای اندروید و گوشی های لمسی است که توان تبلیغات بازار دو چندان نموده است. این فناوری شامل دو بخش فیزیکی و مجازی است: بخش فیزیکی آن شامل یک کاتالوگ کاغذی واقعی بوده که اطلاعات آن مشابه کاتالوگ های معمولی است

بخش دوم فرایندی است که در گوشی لمسی اتفاق می افتد. اپلیکیشن واقعیت افزوده در گوشی بار گذاری می شود و هنگام مشاهده کاتالوگ می توان تصاویر سه بعدی یا متحرک را در گوشی ملاحضه کرد. خدمات کاتالوگ واقعیت افزوده صنعتی مشهد روندی نو در بازار تبلیغات بصری است که توانسته جای تبلیغات غیر بصری را بگیرد.

کاتالوگ واقعیت افزوده صتعتی
کاتالوگ واقعیت افزوده صتعتی

تحول دنیای تبلیغات با استفاده از خدمات کاتالوگ واقعیت افزوده صنعتی مشهد

تبلیغاتی که توسط ابزار فیزیکی مثل کارت یا کاتالوگ های کاغذی انجام می شود، امروزه تاثیر کمتری نسبت به گذشته دارند. به این خاطر که تبلیغات جنبه مجازی یافته است. خدمات کاتالوگ واقعیت افزوده صنعتی مشهد به صنعتکاران و صاحبان صنایع اجازه می دهد تا تبلیغاتی منحصر به فرد و جذاب ایجاد کرده و مشتریان خود را برانگیخته کنند.

معرفی بیشتر، مشتری بیشتر با خدمات کاتالوگ واقعیت افزوده صنعتی مشهد

واقعیت افزوده می تواند محصولات صنعتی شما را در دید افراد و کاربران بیشتری از فضای مجازی قرار دهد. هر چه مخاطبان شما بیشتر باشند، مشتریان بالقوه شما افزایش یافته و در نهایت روند رشد مشتریان بالفعل  که سود شما را تضمین می کنند نیز بالا می گیرد. با استفاده از خدمات کاتالوگ واقعیت افزوده صنعتی مشهد می توانید رغبت حاضران در صنعت را به سمت محصول خود افزون کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: آقای کریمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125522684
آدرس سایت: www.armanrasekhtejarat.ir

مطلب پیشنهادی

کاتالوگ واقعیت افزوده غذا

قیمت کاتالوگ واقعیت افزوده غذا تهران

آگاهی از قیمت کاتالوگ واقعیت افزوده غذا تهران به مخاطبان امکان می دهد تا منویی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *