قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه » کارت ویزیت هوشمند » پرینت کارت ویزیت هوشمند املاک تبریز

پرینت کارت ویزیت هوشمند املاک تبریز

پرینت کارت ویزیت هوشمند املاکی تبریز می تواند فرایند یافتن خانه مناسب را برای شهروندان این شهر ساده تر سازد. البته این موضوع را نباید فراموش کرد که پرینت کارت ویزیت هوشمند املاک تبریز در بستر یک تکنولوژی پیشرفته عمل کرده و کار صاحبان املاکی را نیز بروز می نماید. دوستانی که در شهر زیبا و مدرن تبریز دارای واحد املاکی هستند احتمالا به این مسئله فکر می کنند که چگونه می توان افرادی را که به صورت گذری به آنها مراجعه می کنند را هنگام دریافت سفارش املاک جدید با خبر کنند.

اگر به روال عادی پیش برویم رونق کار املاکی به کندی پیش خواهد رفت. اما نگران نباشید. پرینت کارت ویزیت هوشمند املاکی تبریز به شما اجازه می دهد که به این دغدغه خود پاسخ دهید. صاحبان واحدهای املاکی در تبریز فقط کافی است که شماره تماس مراجعه کنندگان دارای ملک یا مستاجر را دریافت کرده و با در اختیار قرار دادن یک کارت ویزیت هوشمند با تکنولوژی واقعیت افزوده آنها را ترغیب کرده که املاک موجود را در گوشی خود ملاحضه کنند . این کارت ویزیت فیزیکی توسط گوشی مشتری ها اسکن شده ، سپس فیلم ها یا عکس های مربوط به واحد های مسکونی را به آنها نشان می دهد.

پرینت کارت ویزیت هوشمند املاک
پرینت کارت ویزیت هوشمند املاک

با پرینت کارت ویزیت هوشمند املاک تبریز به خانه مورد نظر خود نزدیک شوید.

واحد های املاکی که دارای کارت ویزیت هوشمند هستند نشان داده اند که افراد بروزی هستند و می خواهند با کمک فناوری، کار خود را بهتر به پیش ببرند. پرینت کارت ویزیت هوشمند املاک تبریز به مشتریان امکان می دهد که بدون اینکه خانه مورد اجاره یا فروش را مستقیما ببنند از زوایا و نماهای مختلف آن در گوشی خود دیدن کرده و به ارزیابی آن بپردازند و اگر مورد علاقه آنها بود در مورد آن با املاکی مذاکره کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: آقای کریمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125522684
آدرس سایت: www.armanrasekhtejarat.ir

مطلب پیشنهادی

کارت ویزیت هوشمند داروخانه ساری

فروش کارت ویزیت هوشمند داروخانه ساری

فروش کارت ویزیت هوشمند داروخانه ساری یک امتیاز مهم و برجسته برای ساکنان شهر ساری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *