قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه » آتلیه واقعیت افزوده عکس » فروش آتلیه واقعیت افزوده عکس شرق تهران

فروش آتلیه واقعیت افزوده عکس شرق تهران

اپلیکیشن فروش آتلیه واقعیت افزوده عکس شرق تهران مختص صاحبان آتلیه ای است که افق کار خود را همگام با فناوری های روز دنیا قرارداده اند. از اپلیکیشن فروش آتلیه واقعیت افزوده عکس شرق تهران تنها بوسیله یک گوشی هوشمند میتوان بطور کامل استفاده کرد. فناوری واقعیت افزوده در این اپلیکیشن این امکان را به استفاده کننده از آن میدهد تا متن، عکس و یا هرچیز دیگری را در تلفن همراه خود بصورتی که برایش برنامه ریزی شده است مشاهده نماید. بعنوان مثال فناوری واقعیت افزوده باعث میشود که با قرار دادن تلفن همراه مقابل یک عکس و کمک از دوربین آن، ویدیو مربوط به عکس ساخته شده و یا هرگونه جزئیات دیگری را بطور کامل مشاهده کنند.

آتلیه واقعیت افزوده عکس
آتلیه واقعیت افزوده عکس

فروش، همواره از دغدغه های اصلی هر نوع کسب و کاری است و اپلیکیشن فروش آتلیه واقعیت افزوده عکس شرق تهران با بهره گیری از تکنولوژی واقعیت افزوده آماده است تا فروش آتلیه ها را هوشمند و بهینه کند، بطوری که مشتری تنها با قرار دادن تلفن همراه خود بر روی یکی از تولیدات آتلیه که میتواند یک عکس باشد، ویدیو مربوط به آن عکس یا تولیدات مشابه آن و یا هرگونه اطلاعات دیگری از جمله قیمت و سایز را که صاحب آتلیه برای عکس مورد نظر برنامه ریزی کرده است مشاهده نماید.

از جمله فواید اپلیکیشن فروش آتلیه واقعیت افزوده عکس شرق تهران:

  • صرفه جویی در وقت و انرژی صاحب آتلیه و مشتری بواسطه استفاده از فناوری واقعیت افزوده.
  • خاص و متمایز نمودن خدمات آتلیه که موجب میشود سرعت و دقت کار بالاتر رفته و همینطور تبلیغی منحصر به فرد هم برای آتلیه محسوب بشود.

اپلیکیشن فروش آتلیه واقعیت افزوده عکس شرق تهران یعنی صاحب آتلیه بجای آنکه وقت خود را برای سخن گفتن با مشتری به منظور ارائه اطلاعات مربوط به خدمات مختلف آتلیه و همچنین قیمت ها صرف کند، فناوری را برای این مهم به خدمت گرفته و از آن نهایت استفاده را ببرد تا موجب شکیل سازی کار شده و ارائه آنرا سریع تر کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: آقای کریمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125522684
آدرس سایت: www.armanrasekhtejarat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *