قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه » آتلیه واقعیت افزوده بارداری » ساخت آتلیه واقعیت افزوده بارداری غرب تهران

ساخت آتلیه واقعیت افزوده بارداری غرب تهران

اپلیکیشن ساخت آتلیه واقعیت افزوده بارداری غرب تهران مناسب عکاسانی است که می خواهند بوسیله فناوری در ثبت خاطرات برای خانمهای باردار خلاقیت و نوآوری را در آتلیه خویش بکار گیرند. اپلیکیشن ساخت آتلیه واقعیت افزوده بارداری غرب تهران با در اختیار داشتن تکنولوژی واقعیت افزوده قدم در حوزه تولیدات آتلیه گذاشته است تا صاحبین آتلیه و یا اشخاصی که میخواهند در غرب تهران و در این حوزه فعالیت کنند، همراستایی با دانش های نوین در حوزه کسب و کار را حس کنند. واقعیت افزوده از جمله تکنولوژی های در دسترسی است که براحتی میتوان با در دست داشتن یک گوشی هوشمند از آن استفاده کرد.

شاید تولید برخی خدمات آتلیه همچون عکس سه در چهار کمی آسان باشد،  اما بسته به نوع عکسی که باید تولید بشود، وقت و دقت خاصی نیاز است و البته کار با رایانه نیز خستگی بدنی بدنبال دارد. حال اپلیکیشن ساخت آتلیه واقعیت افزوده بارداری غرب تهران با استفاده از تکنولوژی برای شما آماده است تا از سختی اینکار بکاهد. بوسیله قابلیت واقعیت افزوده در این اپلیکیشن میتوانید گوشی هوشمند خود را به یک همکار تبدیل کنید و بدین ترتیب دقت و راندمان کار خود را افزایش دهید.

آتلیه واقعیت افزوده بارداری
آتلیه واقعیت افزوده بارداری

اپلیکیشن ساخت آتلیه واقعیت افزوده بارداری غرب تهران چگونه میتواند به شما کمک کند؟

با کمک گرفتن از دوربین گوشی هوشمند خود و قرار دادن آن مقابل یک عکس خام، شما میتوانید تغییرات و بک گراند مناسب آن عکس و یا ویدیوهای مختلفی را تنظیم کرده و آنرا در تلفن همراه خود به مشتری خود نمایش دهید، به این ترتیب در عوض مراجعه به رایانه و صرف وقت زیاد، نمونه کارها را در قالب کاتالوگ همواره در نزدیکی خود یعنی در حافظه تلفن همراهتان نگهداری می کنید. همچنین میتوانید جزئیات هر محصول خود را در این اپلیکیشن بررسی کرده و در صورتی که خواستید در هریک از آنها تغییری ایجاد کنید، اینکار را راحت تر انجام دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: آقای کریمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125522684
آدرس سایت: www.armanrasekhtejarat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *