قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه » واقعیت افزوده معماری » برنامه ریزی بهترین پروژه واقعیت افزوده معماری

برنامه ریزی بهترین پروژه واقعیت افزوده معماری

برنامه ریزی بهترین پروژه واقعیت افزوده معماری که در حال اجرا می باشد توسط شرکت بازرگانی مربوطه صورت گرفته است. برنامه ریزی بهترین پروژه واقعیت افزوده معماری نیازمند تخصص و تبحر کارشناسان می باشد، بهتر است مراحل برنامه ریزی بهترین پروژه واقعیت افزوده معماری زیر نظر مشتری و طبق سلیقه او باشد تا هم روند کار سرعت بیش تری بگیرد و هم سطح رضایت مشتری از نتیجه ی کار بالاتر برود.

واقعیت افزوده در ساخت پروژه های معماری کمک زیادی کرده است و توانسته جلوی هزینه های انسانی و خطاهای احتمالی را بگیرد. تکنولوژی واقعیت افزوده می تواند قبل از اجرای طرح به طور عینی و دقیق به ما از تمام زوایا طرح را نشان دهد و صورت از پیش ساخته شده ای را در اختیار ما بگذارد.

پروژه واقعیت افزوده معماری
پروژه واقعیت افزوده معماری

واقعیت افزوده چطور کار می کند؟

برای استفاده از این تکنولوژی ابتدا به سخت افزاری نیاز داریم تا بتواند این تکنولوژی را اجرا کند، امروزه با فراگیر شدن گوشی های هوشمند و تبلت ها و هم چنین عینک های مخصوص واقعیت افزوده این سخت افزار های مناسب موجود هستند. درنهایت با نرم افزار مناسب اطلاعات را پردازش و با داده های لازم ترکیب می کند و به صورت واقعیت افزوده ارائه می دهد.

در حوزه ی معماری می توان بوسیله این فناوری مدل های سه بعدی که نزدیک به واقعیت هستند با رنگ و طرح دلخواهتان را به کارفرما نشان دهید، حتی می توانید ساختمان تکمیل شده را در این پروژه ها ببینید و در داخل محوطه های آن نیز حرکت کرد و تمام زوایا را مورد بررسی قرار دهید.

نشریات و مجلات تبلیغاتی و یا نمونه کارها را نیز میتوان از این طریق به صورت واضح تری در اختیار مشتریان قرار داد، نیازی به ساخت ماکت و صرف هزینه برای این قبیل کارها نیست و می توانید مدل های ساخته شده تان را در اختیار بقیه کاربران نیز قرار دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: آقای کریمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125522684
آدرس سایت: www.armanrasekhtejarat.ir

مطلب پیشنهادی

واقعیت افزوده معماری

چاپ جالب ترین تبلیغات واقعیت افزوده معماری اصفهان

چاپ جالب ترین تبلیغات واقعیت افزوده معماری اصفهان انجام شده است و توانسته تحولی بزرگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *