قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه » پروژه واقعیت افزوده » ایجاد کاربردی پروژه واقعیت افزوده آموزش

ایجاد کاربردی پروژه واقعیت افزوده آموزش

به منظور بهبود در روند آموزش ایجاد کاربردی پروژه واقعیت افزوده آموزش یک اتفاق خوب در مسیر آموزش است. به دلیل فراگیری و گستردگی استفاده از تکنولوژی و ابزار ارتباطی، دیگر فرآیند آموزش به روش سنتی پشت میز نشستن و سر کلاس رفتن، روشی کسالت‌آور و کم بازده می‌باشد. رشد سریع تکنولوژی موجب شده که انسان خود را با سرعت این تغییرات منطبق سازد و برای صرفه‌جویی در وقت و بودجه خود از روش‌های مدرن در هر زمینه‌ای استفاده نماید.

پروژه واقعیت افزوده آموزش
پروژه واقعیت افزوده آموزش

ایجاد پروژه واقعیت افزوده آموزش

ایجاد کاربردی پروژه واقعیت افزوده آموزش در واقع به کاربران این اجازه را می‌دهد که بدون محدودیت زمانی و مکانی از مطالب آموزشی استفاده نموده و اطلاعات را به صورت سمعی و بصری و ملموس‌تر دریافت کنند. این پروژه هم برای قشر دانش‌جو و هم قشر مدرس بسیار مفید و کاربردی می‌باشد.

پروژه واقعیت افزوده

مدرسان با استفاده از پروژه واقعیت افزوده می‌توانند کلیه مطالب آموزشی به‌روز را به صورت صوتی و تصویری (با کمک عکس، فیلم، انیمیشن و …) به همراه منابع (رفرنس) این مطالب در اختیار دانشجویان قرار دهند. همچنین می‌توان کلاس را به صورت مجازی برگزار کرد و حضور و غیاب نیز به این روش انجام شود. حتی آزمون‌ها نیز با کمک المان‌های واقعیت افزوده امکان برگزاری دارد.

واقعیت افزوده آموزش

کاربران دانشجو نیز به راحتی و بدون صرف هزینه رفت و آمد به صورت غیر حضوری از مطالب آموزشی استفاده می‌کنند. اگر در حین یادگیری دچار ابهام شدند می‌توانند با استفاده از ابزار موجود در پروژه واقعیت افزوده آموزش ابهامات خود را برطرف سازند. این ابزار می‌تواند انقدر پیشرفته باشد که نیاز به حضور مدرس نباشد، بنابراین در آموزش‌های عملی مانند موسیقی، شنا، آشپزی، کارهای دستی و … نیز می‌توان از این پروژه واقعیت افزوده آموزش استفاده کرد. مزیت این پروژه به روش‌های سنتی صرفه‌جویی در وقت و هزینه می‌باشد، که این خود موجب ایجاد مزیت رقابتی بین دوره‌های آموزشی می‌شود.

ایجاد پروژه واقعیت افزوده آموزش
ایجاد پروژه واقعیت افزوده آموزش
جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: آقای کریمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125522684
آدرس سایت: www.armanrasekhtejarat.ir

مطلب پیشنهادی

صنعت واقعیت افزوده

اجرا صنعت پروژه واقعیت افزوده روزنامه اصفهان

اگر در حین روزنامه خواندن وارد دنیای مجازی میشدید چه میشد؟ اجرا صنعت پروژه واقعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *