قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه » اپلیکیشن واقعیت افزوده » ایجاد فناوری اپلیکیشن واقعیت افزوده میراث فرهنگی تهران

ایجاد فناوری اپلیکیشن واقعیت افزوده میراث فرهنگی تهران

واقعیت افزوده همواره به عنوان یک مفهوم در آینده و دور از دسترس به‌نظر می‌رسیده‌است. اما تکنولوژی در سال‌های اخیر آن‌را به مفهومی قابل دسترس تبدیل کرده‌است. ایجاد فناوری اپلیکیشن واقعیت افزوده میراث فرهنگی تهران راهی است برای افزودن امکاناتی مجازی به واقعیت موجود، تا با کمک آن تجربیات جدیدی را در رابطه با میراث فرهنگی کشف کنیم.

اپلیکیشن واقعیت افزوده تصویرهای تولید شده‌ی کامپیوتری را به واقعیت موجود می‌افزاید و با این‌کار ترکیب جدیدی را در نظر شما به‌وجود می‌آورد. با کمک آن می‌توانید به ترکیبات جدید، چیدمان‌های تازه و ساختارهای بهتر فکر کنید و حتی آن‌ها را به مرحله‌ی عمل درآورید.

واقعیت افزوده میراث فرهنگی

ایجاد فناوری اپلیکیشن واقعیت افزوده میراث فرهنگی تهران، اپلیکیشنی در اختیار ما قرار می‌دهد که با کمک آن می‌توان نقشه‌های تعاملی از منطقه‌ی مورد نظر را اجرا کرد و از آن برای نمایش سالن‌های مجازی، یا برنامه‌ریزی‌های آتی عظیم در محل استفاده کرد.

این اپلیکیشن‌ها روی سیستم‌عامل iOS قابل اجراست و بسته به پروژه‌های در دست گوگل برای اندروید نیز کار خواهد کرد. انتخاب‌های متنوعی برای اپلیکیشن واقعیت افزوده در دسترس است، که هر کدام از انواع این اپلیکیشن‌ها چه برای اندروید و چه برای iOS برای کاربرد خاصی طراحی شده‌اند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: آقای کریمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125522684
آدرس سایت: www.armanrasekhtejarat.ir

مطلب پیشنهادی

اپلیکیشن واقعیت افزوده بیابان مشهد

ایجاد تکنولوژی اپلیکیشن واقعیت افزوده بیابان مشهد

ایجاد تکنولوژی اپلیکیشن واقعیت افزوده بیابان مشهد، بهترین زمینه را برای ساخت پروژه های شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *