با انجام تکنولوژی اپلیکیشن واقعیت افزوده تبلیغاتی مشهد تحولی در تبلیغات ایجاد شده است. از آنجایی که کاتالوگها و مجلههای تبلیغاتی تنها به صورت خلاصه و تیتروار به معرفی محصولات و خدمات میپردازند؛ در نتیجه استفاده از تکنولوژی اپلیکیشن واقعیت افزوده تبلیغاتی با کمک گرفتن از ابزار ویژه میتواند اطلاعات گستردهای از محصول و هر آنچه که مخاطب نیاز دارد را در اختیار قرار دهد.
در دنیای امروز که تنوع محصولات بالا میباشد و رقابت تنگاتنگی میان محصولات و خدمات شرکتها وجود دارد؛ بنابراین لازم است شرکتها تبلیغات خود را با چاشنی تکنولوژی در اختیار مخاطب قرار دهند تا تمایز ایجاد کرده و احتمال جذب مشتری خود را بالا ببرند.
واقعیت افزوده مشهد
کاربران تکنولوژی اپلیکیشن واقعیت افزوده تبلیغاتی مشهد به دو گروه زیر تقسیم می شوند:
• شرکتها و سازمانها به عنوان ارائهدهندگان محصولات و خدمات
• مشتریان به عنوان دریافتکنندگان این محصولات و خدمات
تبلیغات نیز در دو بخش محصول و خدمات با ویژگیهای خاص خود ارائه میشود. انجام تکنولوژی اپلیکیشن واقعیت افزوده تبلیغاتی مشهد در بخش محصول اطلاعاتی چون: مشخصات فنی محصول، روشهای استفاده از آن، روشهای نگهداری و تعمیرات، اطلاعات شرکت سازنده، سوابق و گواهینامهها، راههای ارتباطی با شرکت، نمایندگیهای مجاز، نقشه مسیر دسترسی به محل شرکت و نمایندگیها، راههای سفارش محصول، معرفی محصولات دیگر شرکت با ارائه تیزرهای تبلیغاتی، اعلام مزیت استفاده از این محصول نسبت به محصولات مشابه در بازار و … را به کمک ابزار واقعیت افزوده در اختیار مشتریان قرار میدهد. در بخش خدمات نیز اطلاعاتی از سوابق شرکت ارائه دهنده، میزان کارایی خدمات، راههای ارتباطی جهت دریافت خدمات، معرفی مشتریانی که قبلا از خدمات آنها استفاده کردهاند و … به اطلاع مخاطب میرساند. این گونه است که مشتری بر اساس نیاز خود میتواند محصول یا خدمات مورد نیاز خود را انتخاب نموده و خریداری نماید.