قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه » واقعیت افزوده دانشگاه » اجرا کاربردی پروژه واقعیت افزوده دانشگاه

اجرا کاربردی پروژه واقعیت افزوده دانشگاه

اجرا کاربردی پروژه واقعیت افزوده دانشگاه، به عنوان ایده ای نوین، آرمانی بدیع و اندیشه ای جدید، مضمون از آموزش را متحول ساخته و مقصود از پژوهش های عملی را متبدل نموده است. اجرا کاربردی پروژه واقعیت افزوده دانشگاه، تعلم را رنگی دگر می بخشد و تعلیم را تخصصی تر از پیش رقم می زند، جایگاه دانش را برجسته می سازد و به پیشبرد اهداف والای جامعه کمک شایانی می نماید.

واقعیت افزوده کاربردی

فناوری واقعیت افزوده (Augmented Reality) که مدتی است نامش زیاد به گوش می خورد و محبوبیتش در میان کاربران فراگیر شده است، اجرای کاربردی پروژه های دانشگاه را ساده کرده و در کمترین زمان میسر نموده است. این تکنولوژی که در تمام ابعاد جامعه نمود پیدا کرده، مسیر را برای پیشرفت هموار ساخته و آتش کوره موفقیت را شعله ور نموده است. فراگیری علوم دانشگاهی با تمسک به تکنولوژی واقعیت افزوده متفاوت از قبل عملی می گردد و اجرای کاربردی پروژه با بهترین کیفیت در دانشگاه های کشور محقق می شود.

واقعیت افزوده کاربردی
واقعیت افزوده کاربردی

امید است با اجرا کاربردی پروژه واقعیت افزوده دانشگاه، دانشجویان علم را در قالب پروژه هایی کاربردی عمیقا لمس کنند، متفاوت تجربه نمایند و مرز های دانش را متعدد و متوالی درنوردند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: آقای کریمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125522684
آدرس سایت: www.armanrasekhtejarat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *